Doplňky stravy pro fitness, které fungují | Moje zdraví

Doplňky stravy pro fitness, které fungují

Doplňky stravy pro fitness, které fungují
Autor: 4 Fitness Consulting, s.r.o.
15. ledna 2020 • 00:00
Prezentace klienta • 

Přišli jste si poprvé zacvičit do fitka a cítíte se unavení, vyřízení, sotva se držíte na nohou? Po očku pozorujete ostatní, kteří něco popíjí. Co to je? K čemu to slouží? Zeptat se nechcete, abyste nevypadali jako amatéři. Druhý den si ale spíláte, protože se nemůžete ani hnout a představa další návštěvy fitness je vzdálená asi jako že si někdy koupíte Ferrari.

S námahou vezmete do ruky telefon, nebo usednete k počítači, otevřete internet a začnete pátrat po tom, co by vám mohlo pro příště pomoct. Když si suplemety začnete prohlížet, jde vám z toho hlava kolem. Nabídka je široká, ani výplata by vám na všechny nestačila. Máme pro vás dobrou zprávu. Všechno rozhodně nepotřebujete.

Základem je správně nastavený jídelníček a zdravé cvičení

Pokud s cvičením začínáte, nechte si poradit od zkušených trenérů. Zainvestujte do individuálního tréninku. Stačí pár lekcí, pak už budete moci cvičit sami, nebo se účastnit skupinových tréninků.

Někteří trenéři vám dokonce poradí i se správnou výživou. Co a kdy jíst? V jaké míře? Čeho se vyvarovat?

Jak to je s těmi doplňky stravy?

Když už víte, jak cvičit a máte zmáknuté i zdravé stravování, můžete si pořídit i nějaké ty suplementy, které vás ve vaší snaze podpoří.

Základem je kvalitní multivitamín

Tělo sportovce má větší nároky na příjem vitamínů, proto je kvalitní multivitamín tou nejlepší volbou. Příznivě ovlivní nejen váš imunitní systém, zároveň zlepší trávení, pomůže v boji s únavou a zlepší i fungování mozku.

Nezapomínejte na zinek

Stopový prvek, který z těla odchází spolu s potem vám snadno bude scházet. Nezapomínejte ho tedy do těla doplnit. Zlepší kvalitu spánku, podílí se na vzniku inzulínu, potřebujeme ho i pro tělesný růst a vývoj.

Autor: 4 Fitness Consulting, s.r.o.

Doplňujte hořčík

Sice ho určitě najdete i v komplexním multivitamínu, určitě ho ale užívejte i mimo něj. Sportovci nedostatkem hořčíku často trpí, stejně jako nedostatkem zinku. Pomůže vám v boji s únavou, zlepší imunitní systém, snižuje stres, příznivě ovlivní i celkovou hormonální rovnováhu v těle.

Chcete nabrat svalovou hmotu?Zkuste kreatin

Nedaří se vám nabrat svalovou hmotu? Kromě úpravy jídelníčku můžete sáhnout i po kreatinu, který je skvělým zdrojem energie pro svaly.

Dejte si protein

Poskytne vám snadno vstřebatelné bílkoviny a umožní tělu opravit poničená svalová vlákna. Chcete pro své tělo to nejlepší? Sáhněte po syrovátkovém proteinu.

Náš tip: Jdete do cvičení naplno? Navyšte svůj denní příjem bílkovin. Proteinový nápoj můžete pít kdykoli během dne.

 

Nejhledanější nemoci

Víte, co přesně vás čeká na vyšetření, které vám lékař předepsal? Zjistěte, co které znamená.